Hammasasema Valo

Suusi parhaaksi

Hammaslääkäriaseman palvelut

Hammasasema Valo | Tampere

Meiltä saat kaikki hammaslääkäripalvelut saman katon alta. Yleishammashoidon ohella tarjoamme erikoispalveluja laidasta laitaan, aina esteettisistä hammashoidoista protetiikkaan. Varmista suusi hyvinvointi ja varaa aika verkossa!
Ajanvaraus
Yleishammashoito

Säännölliset tarkastukset, puhdistukset ja tarvittavat hoitotoimenpiteet varmistavat, että suusi pysyy terveenä.

Esteettinen hammashoito

Tiedämme kauniin hymyn salaisuuden. Esteettisillä hammashoidoilla korjaamme turvallisesti hampaidesi ulkonäön.

Ien- ja tukikudossairauksien hoito

Asiantuntijamme diagnosoivat ja hoitavat ien- ja tukikudossairauksia moniammatillisella osaamisella.

Röntgentutkimukset

Hammasröntgenillä selvitämme ja seuraamme vaikeammin havaittavia hammasvaurioita ja -sairauksia.

Suukirurgia

Erikoislääkärimme pystyy vastaamaan vaativistakin suu- ja leukakirurgisista toimenpiteistä.

Implanttihoidot

Implanteilla voimme korvata niin yksittäiset hampaat kuin koko hampaiston turvallisesti, toimivasti ja kauniisti.

Kokokeraamiset Cerec-täytteet

Käytössämme on Cerec-laitteisto, jolla kestävät kokokeraamiset paikat ja kruunut voidaan valmistaa nopeasti.

Kruunu- ja siltaprotetiikka

Tarkalla ja nykyaikaisella kruunu- ja siltaprotetiikalla voimme tehdä kauniita ja vuosikymmeniä kestäviä korjauksia.

Irtoprotetiikka

Suunnittelemme hammasproteesit tarkasti tarpeidesi mukaan ja valmistutamme ne asiantuntevassa hammaslaboratoriossa.

Juurihoidot

Hoidamme hampaan juurissa tai ytimessä olevan tulehduksen turvallisesti ja mahdollisimman hellävaraisesti.